به افتخار هر چی دختـــره بزن دستـــــو


هیس دخترها فریاد نمیزنند...!

هیس دخترها بلند نمیخندند...

هیس دخترها حتی حق این را ندارند که عکسشان روی آگهی ترحیمشان چاپ شود...

هیس دخترها باید آرام بمیرند...

فقط به جرم دختر بودنشان

آره همیشه حق با توست

حق حضانت برای تو

درد زایمان برای من

چهار عقد برای تو

حسرت یک عشق برای من

هزار صیغه برای تو

حکم سنگسار برای من

هوس برای تو ، عفاف برای من..............!!!

هیس دخترها حق اعتراض ندارند!




نظرات شما عزیزان:

تارا و ستاره
ساعت15:30---28 فروردين 1394
وبت بیییییییییییسته اجی خوبم
پاسخ:وب تو هم بیست بود اجی فدات


sara
ساعت19:23---27 فروردين 1394
اوخی

الهام
ساعت16:13---27 فروردين 1394
وای وبلاگ عالی داری
بهم سری بزن
منتظر نظرتم
پاسخ:مرسی گلم فدات حتما


سوزان
ساعت15:12---27 فروردين 1394
غمگینم

همانند پسری که

جواب نه شنیده . . .

وبت خوفه ب منم سر بزن جونم خودت قول دادیااااااا نظرم بذاری
پاسخ:مرسی سوزان جون .....چشم همین الان لطفتو جبران میکنم


Aranika
ساعت15:11---27 فروردين 1394
hanozam be dokhtar bodanam eftekhar mikonamparchame dokhia balas
پاسخ:منم همینطور....پرچم دخترا همیشه بالاست


یه دختر پاییزی
ساعت9:19---27 فروردين 1394
همه این دردا فقط بخاطر دختر بودنمونه...
پاسخ:اره خب دختر بودن یکم سخته اما بهترین حس دنیاست من که خیلی خوشحالم که دخترم


♥BitA♥
ساعت11:50---22 بهمن 1393
خـــــــــــدایا . . .



این روز ها می گذرند . . .





ولی من از این روز ها نمی گذرم


♥BitA♥
ساعت12:31---16 بهمن 1393
نگران اشک هایم نباش!

از لبخندم بترس که معنایش

اشک های فردای توست!


♥BitA♥
ساعت11:41---16 بهمن 1393

نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !
آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد …


giti
ساعت15:43---12 بهمن 1393
شکـــ نکـــــن !
آیــ●ــنده اے خوـاهــم ساختــــ کــه
گذشتـــه ام جلویش زآنــو بـــزند !
قـــرآر نیستــــ مـــن هـــم دلِ کَسِ دیگـــری را بسوزانـَــم !
برعکـــس کســے را کــه وارد زندگـــیم میشود
آنقـــــدر خــــوشـــبـ ♥ــتـــــ میکنــم کـــه
بـــه هر روزے کـــه جاے " او " نیستــــے
بـــه خودتـــــ لعنتـــــ بفرستــــے! !!


giti
ساعت18:32---2 بهمن 1393
لینکییی گلم
پاسخ:مرسی اجی تو هم لینکی


شیدا
ساعت16:19---2 بهمن 1393
وبت خیلی باحاله.لینکت کردم

پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ جمعه 26 دی 1393 / 12:38 / zahra jOon /