به افتخار هر چی دختـــره بزن دستـــــو


دختر بودن یعنی کفش های پاشنه بلند

دختر بودن یعنی لاک های رنگا ورنگ

دختر بودن یعنی یه گوشی پر از آهنگ

دختر بودن یعنی جواهرات قشنگ

دختر بودن یعنی کمدی پر از شال

دختر بودن یعنی وبلاگ داشتن

دختر بودن یعنی به پسرا محل نگذاشتن

دختر بودن یعنی بی خیال دنیا

دختر بودن یعنی مجلس های دخترونه

و در آخر :

دختر بودن یعنی دنیای صورتی



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت19:28---27 فروردين 1394
واقعا

ALONE
ساعت10:18---22 بهمن 1393
دمت گرم پرچمت بالاست ایول

♥BitA♥
ساعت12:01---16 بهمن 1393
روزگاریســت در این شــهر غــریــب

بین آدمهایــے کہ زِ تنــهایــے خود مــےترسند

وز پسِ آیــنہ از دیدنِ خود مــےترسند،

من تــــو را پــاک تــرین یافتہ ام!

آن قدر پــاک، کہ اگر آب نبود

من تــــو را " آب " صــدا مــےکردم...


fati
ساعت19:49---11 بهمن 1393
عشق یعنی دختر
ناز یعنی دختر
دنیا یعنی دختر
پس زنده باد دخترررررررررررر


Baran
ساعت22:23---10 بهمن 1393
"هست"را اگر قدر ندانى میشود"بود" وچه تلخ است "هستى" كه "بود" شود و " دارمى" كه "داشتم

Baran
ساعت22:18---10 بهمن 1393
مترسک گفت:
اى گندم تو شاهد باش مرا براى ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده اى بودم كه از گرسنگى مرد...!!!


77
ساعت22:04---10 بهمن 1393
عجب دنیایی داری

رو این حساب من پسرم! ههه

شوخی کردم...جالب بود و زیبا
پاسخ:بابا پسر الی خودمی منو گول میزنه هه فک کردی خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ جمعه 26 دی 1393 / 12:35 / zahra jOon /